Platby v Eurách i českých korunách
Facebook Login

Čo prináša portál cestovnej agentúry CND Travel (cnd.sk)?

CND Travel - cnd.sk je internetový portál, ktorý Vám prináša pestrú ponuku pobytov, dovoleniek, luxusných plavieb a poznávacích zájazdov. V rubrike Hotely-sveta si môžete vyhľadať a ONLINE zarezervovať pobyt v niektorom z cca milióna hotelov na celom svete (okrem Antaktídy)

Ako si objednať pobyt/zájazd?

Ak ste viazaní na konkrétny termín, pred zakúpením poukazu si overte dostupnosť cez kalendárik v ponuke, alebo emailom. Potom už stačí zvoliť požadovaný variant, kliknúť na tlačitko „ KÚPIŤ “ a následne postupovať podľa pokynov. V prípade, že sa Vám nedarí nájsť požadovaný pobyt, kontaktujte, prosím Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript., alebo našu online podporu cez tlačidlo v pravom dolnom rohu stránky.

Ako si rezervovať Hotely sveta?

  1. Vyhľadajte si hotel cez výber destinácie alebo priamo kliknutím na mapu
    2. Zadajte nástup a odchod z hotela
    3. Zadajte počet dospelých osôb a detí
    4. Ak máte záujem, je možné rezervovať aj viac izieb kliknutím na „Pridať ďalšiu izbu“
    a zadaním počtu osôb. Všetky izby sa Vám zobrazia rovnakého typu (Ak si želáte rezervovať
    rôzny typ izby, urobte si, prosím, ďalšiu rezerváciu.)
    5. Kliknite na „Vyhľadávať“
    6. Vyberte si jeden z ponúknutých hotelov, prípadne môžete použiť filter na zobrazenie ponúk
    7. Vyberte si typ izby, ktorý Vám vyhovuje
    8. Vyplňte kontaktné údaje (email a telefón) spolu s menom a priezviskom ubytovaných hostí
    9. Vyberte si možnosť platby Kartou (budete presmerovaný na platobnú bránu) alebo Prevodom
    (na zvolený mail Vám budú zaslané pokyny k platbe)
    10. Uhradením pobytu bude Vaša rezervácia potvrdená

Ako si rezervovať dovolenku v hoteli alebo kúpeľoch?

  1. Cez kalendárik v ponuke si vyberte dátumy Vašej dovolenky (prípadne zadajte aj náhradné
    dátumy, ak by hotel nemal ubytovanie dostupné v pôvodnom termíne)
    2. Vyplňte kontaktné údaje (email / meno a priezvisko / telefón), počet osôb (pri deťoch aj vek)
    a stlačte Odoslať
    3. Do mailu Vám zašleme potvrdenie termínu a cenovú ponuku na Váš pobyt (overenie môže
    trvať 48 hodín). Prosíme, skontrolujte si v mail reklamu, spam alebo junk.
    4. Po obdržaní cenovej ponuky máte vytvorenú predbežnú rezerváciu štandardne na 2 dni.
    V prípade záujmu o pobyt si zakúpte poukaz na našej stránke alebo nás kontaktuje a objednávku
    Vám vytvoríme.
    5. Zadanú objednávku je potrebné uhradiť obratom (online platba alebo platba prevodom).
    6. Po úhrade Vám bude na email automatický doručený poukaz k pobytu a Vaša rezervácia je
    v stave spracovania.
    7. Obdržíte na mailu Fixnú rezerváciu na Vami zvolený termín pobytu a do poukazu Vám bude
    doplnený termín pobytu. (potvrdenie môže trvať niekoľko pracovných dní, záleží na termíne
    pobytu)

Čo to znamená, keď je v ponuke uvedené "rezervácia ONLINE"?

Znamená to, že ponuka používa najmodernejší spôsob rezervácie. V takýchto ponukách je systém portálu CND Travel prepojený priamo na rezervačný systém hotela. Objednaním poukazu sa vytvorí v hoteli rezervácia, ktorú Vám potvrdíme, keď uhradíte poukaz. V takýchto prípadoch si nemusíte dostupnosť termínu overovať, aktuálne voľné izby Vám zobrazuje náš systém online. V takýchto ponukách hotel môže ceny meniť podľa dopytu a aktuálnej obsadenosti.

Ako si rezervovať pobyt ONLINE?

Neradi čakáte a chcete si objednať svoju dovolenku online, hneď bez čakania? Ako na to?

  1. Cez kalendárik v pravom rohu si vyberte dátum Vašej dovolenky
    2. Vyplňte kontaktné údaje (email / meno a priezvisko / telefón), počet osôb (pri deťoch aj vek)
    a stlačte Overiť
    3. Systém Vám automaticky preverí dostupnosť v hoteli
    4. Vyberte si variant vhodný pre Vás
    5. Pobyt si zakúpite kliknutím na zelenú šípku pri variante, ktorý Vás zaujal
    6. Systém Vás presmeruje na platbu, po vyplnení mena si vyberte možnosť platby kartou alebo
    prevodom
    7. Zadanú objednávku je potrebné uhradiť obratom
    8. Po úhrade Vám bude na email automatický doručený poukaz k pobytu a Vaša rezervácia
    hotová

Ako postupovať, keď mi neprišiel poukaz na e-mail?

Po prihlásení na portál cnd.sk (alebo cez Facebook) získate prístup k zoznamu Vašich objednávok cez položku menu "Moje objednávky". Tu nájdete tabuľku Vašich objednávok, im prislúchajúce Variabilné symboly, stav úhrady, pokyny k platbe, cenu, počet, adresu doručenia. Uhradené a doručené kupóny si môžete prezrieť ako aj vytlačiť v stĺpci poukaz, kliknutím na linku "Zoznam poukazov" v patričnom riadku tabuľky.

V prípade, ak ste uhradili za poukaz a neprišiel Vám e-mail s linkou na Váš poukaz do 3dní, a kupón sa neobjavil ani v sekcii "Moje objednávky", kontaktujte, prosím, Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..

Zabudol/a som heslo, neviem sa prihlásiť do môjho účtu.

Kliknite na tlačítko Prihlásenie a následne na linku "Zabudli ste heslo"? Potvrďte Vašu e-mailovú adresu. Na túto adresu Vám systém zašle verifikačný kód, s použitím ktorého Vám bude umožnené si zadať nové heslo. Ak by sa Vám to aj napriek týmto pokusom nepodarilo, kontaktujte nás na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript., alebo cez našu Online podporu (tlačidlo na stránke v pravom dolnom rohu stránky)

Do kedy je poukaz platný?

Termín platnosti je uvedený na každom poukaze. Niektoré poukazy sú priamo viazané na rezerváciu termínu. V takých prípadoch je termín rezervácie uvedený na poukaze.

Bude mi vrátená platba za poukaz, ak ho nevyužijem?

Nevyčerpaný poukaz môžete vrátiť do 14 dní od zakúpenia bez udania dôvodu. Po tomto termíne ho už nie je možne vrátiť. Pozor - ak máte zo strany hotela potvrdenú záväznú rezerváciu alebo uzatvorenú zmluvu o zájazde, poukaz sa považuje za využitý. Ak ho nevyužijete z dôvodov na strane poskytovateľa, napíšte nám najneskôr do 7 dní od zistenia problému. Po preverení problému Vám pomôžeme situáciu vyriešiť k Vašej spokojnosti.

 

Môžem poukaz kúpiť pre niekoho ako darček?

Samozrejme, v prípade záujmu si kliknite pri kúpe: kúpiť ako darček, ak chcete aby poukaz bol zaslaný na e-mail obdarovaného, stačí zadať jeho mailovú adresu a my ho zašleme na jeho adresu. Do poznámky môžete uviesť i krátku správu (napríklad venovanie pre príjemcu darčeka). Venovanie a meno na poukaze si môžete zmeniť priamo v sekcii "Moje objednávky" po prihláseni na cnd.sk

Kedy je vystavený daňový doklad za platbu? A kto ho vystavuje?

Daňový doklad - faktúru, pokladničný blok, alebo doklad o ubytovaní vystavuje poskytovateľ, u ktorého ste ponuku čerpali  vo výške uhradenej ceny zakúpeného poukazu (kupónu). V niektorých prípadoch daňový doklad najmä pre účely Rekreačného poukazu vystavuje priamo sprostredkovateľ, t.j. CND Travel. V týchto prípadoch je táto informácia uvedená priamo v ponuke - v rubrike Náš tip

Je možné poukazy (kupóny) z CND Travel (cnd.sk) kombinovať a pobyt si predĺžiť?

Poukazy je možné kombinovať a pobyt si predĺžiť, ak je to uvedené v podmienkach ponuky.

Ako mám postupovať v prípade reklamácie?

Reklamáciu je potrebné vykonať neodkladne u poskytovateľa, u ktorého ste využili poukaz. Dôrazne odporúčame klientom spísať zápis o reklamácii na mieste a nechať si ho potvrdiť ubytovacím zariadením, alebo zástupcom CK. Zároveň nás, prosím, informujte mailom na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.. Vašu sťažnosť Vám pomôžeme doriešiť k Vašej spokojnosti.

Je potrebné doplácať pri využití poukazu?

Podmienky využitia sú podrobne uvedené pri každej ponuke. Zvyčajne sa dopláca za služby, ktoré sú len mimo rámca ponuky.

Je objednávka záväzná?

Zaškrtnutím políčka pri objednávke kupónu potvrdzujete, že ste sa oboznámili s všeobecnými obchodnými podmienkami a Vaša objednávka sa stáva záväznou. Kliknutím na zvolené tlačidlo platobnej brány potom dokončíte objednávku s povinnosťou platby.

Je nakupovanie na portáli CND Travel (cnd.sk) bezpečné?

Nakupovanie je bezpečné. Systém spĺňa prísne kritéria nakupovania cez internet. Prihlásení užívatelia si prezerajú naše stránky a zadávajú informácie výhradne cez zabezpečené šifrované spojenie. Pri online platbe ste presmerovaní na zabezpečené stránky banky a my s Vašimi údajmi vôbec neprichádzame do kontaktu. Vaše údaje zadávate priamo prostredníctvom zabezpečenej platobnej brány GP Webpay.

Chcem nadviazať spoluprácu pri predaji pobytov alebo zájazdov cez CA CND Travel. Čo mám pre to urobiť?

Pošlite nám Vašu ponuku na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. a my Vás budeme kontaktovať.